.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جوانان ارزشمندترین سرمایه های مازندران هستند

استاندار مازندران با اشاره به وجود منابع و مواهب متنوع خدادادی در استان ، گفت: جوانان مومن و فرهیخته مهم ترن سرمایه و ظرفیت بالقوه این استان به شمار می روند.

سید علی اکبر طاهایی، استاندار مازندران در مراسم افتتاحیه ساختمان جدید دانشگاه غیر دولتی شفق نشتارود، توسعه آموزش عالی را از برکات انقلاب اسلامی دانست و افزود: یکی از مهم ترین اهداف انقلاب اسلامی و توصیه رسول اکرم (ص) توسعه دانایی است.

وی پیشرفت جمهوری اسلامی در زمینه علم و فناوری را در مقایسه با پیش از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی قابل توجه اعلام کرد و خاطرنشان ساخت: جوانان کشور ما در حال حاضر به افتخارات علمی فراوانی دست یافته اند اما برای رسیدن به قله های دانش راه درازی در پیش داریم.

طاهایی با تاکید بر تربیت انسان عالم در مراکز دانشگاهی، بیان داشت: اگر در فضای دانشگاه ها مفاهیم دینی و انقلابی زنده نگه داشته شوند شاهد تحولات چشم گیری در عرصه علم و عمل خواهیم بود.

گفتنی ست موسسه آموزش عالی غیر دولتی شفق در حال حاضر دارای ۱۱۲۶ دانشجو در ۷ رشته تحصیلی می باشد و برای احداث ساختمان جدید این مرکز حدود یک میلیارد تومان هزینه شده است.

هم چنین استاندار مازندران از کارخانه پارس نئوپان شهر نشتارود بازدید کرد. این واحد صنعتی با ظرفیت تولید روزانه ۲۵۰ متر مکعب نئوپان زمینه اشتغال ۵۰۰ نفر را به طور مستقیم فراهم نموده است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.067 seconds.